Ekolaczki - Przedszkole nr 15 w Zawierciu

Ekolaczki

ekolaczki logo

Grupa "J. angielski":

ELFY, SKRZATY

Dodano: 7 kwietnia 2021,9:28

Temat: Powtórzenie materiału z tematu pogoda oraz ubrania. Codzienna komunikacja językowa.

Słownictwo powtarzane: „It’s cold / windy / raining”- Jest zimno/wietrznie/deszczowo, t-shirt- koszulka, jeans- dzinsy, blouse- bluzka, shirt- koszula, sweater- sweter, pants- spodnie, dress- sukienka, it’s hot- jest gorąco, sunny- słonecznie, cloudy- pochmurnie, lightning- błyskawica, stormy- burzowo, snowy- śnieżnie, cold- zimno

  1. Drukujemy planszę z nazwami pogody. Robimy to w dwóch egzemplarzach tak , aby można było zagrać w grę memory. Opcjonalnie uczymy się słówek wyświetlając je na ekranie komputera. https://www.kids-pages.com/folders/flashcards/Weather/page1.htm

  2. Powtarzamy nazwy ubrań https://www.youtube.com/watch?v=Q_EwuVHDb5U, nagranie do momentu: 1:58min

  3. Tworzymy kostkę edukacyjną. Dlaczego warto korzystać z kostki edukacyjnej? Dlatego, że z powodzeniem wprowadza ona gry i zabawy, które są nieodłącznym elementem edukacji językowej dzieci. Pozwala każdemu połączyć w zabawach naukę języka obcego z ruchem i dźwiękiem oraz wprowadza atmosferę swobody, eliminując obawy związane z uczeniem się języka. Odpowiednio dobrany materiał i ćwiczenia pozwalają na doskonalenie wszystkich sprawności językowych zarówno receptywnych (słuchanie, czytanie), jak i produktywnych (mówienie, pisanie). Przy użyciu kostki możemy wprowadzać nowe słownictwo, jak i utrwalać już wprowadzone. Wykorzystując historyjki, możemy wprowadzić i utrwalić struktury językowe oraz stworzyć uczniom szansę samodzielnego konstruowania i skutecznego zapamiętywania prostych zdań. Jak stworzyć kostkę? Możemy wykorzystać pudełko o kształcie sześcianu. Pudełko może być małe i możemy wykorzystać jeśli mamy takie w domu, lub stworzyć samodzielnie. Na ścianach kostki mocujemy koperty do których możemy wkładać obrazki.
  4. Picture dictation.

    W kieszonkach kostki znajdują się karty przedstawiające różne stany pogody: It’s cold / windy / raining”- Jest zimno/wietrznie/deszczowo. Rodzic lub dziecko rzuca kostką i zadają pytanie drugiej osobie: What are you wearing? ….when it is raining?. Wtedy druga osoba odpowiada jakie ubrania nosi gdy np. pada deszcz, gdy świeci słońce itd.

  5. Yes/ No

    W kieszonkach kostki znajdują się karty obrazkowe dotyczące naszego tematu lekcji- pogoda, odwrócone obrazkami do ścian kostki. Dziecko rzuca kostką, wyjmuje obrazek i nie pokazuje go nikomu. Rodzic zadaje pytania: Is it..? Dziecko trzymające obrazek odpowiada Yes/No. Pytania mogą się być zadawane naprzemiennie z dzieckiem.

MISIE, KRASNALE, CZARODZIEJE

Dodano: 7 kwietnia 2021,9:24

Temat: What can you do? Co potafisz robić?- ćwiczenia ruchowe w nauce języka.

Słownictwo powtarzane: play(baw się), jump(skacz), run(biegaj), slide(zjedź ze zjeżdżalni), climb(wspinaj się), Let’s (play)- pobawmy się, up(w górę), down(w dół), round and round(w koło), I can help! (Mogę pomóc), That’s better (teraz lepiej), wash in the bathroom- myj się w łazience, eat in the kitchen- jedz w kuchni, watch tv in the living room- oglądaj tv w salonie, sleep in the bedroom- śpij w sypialni, play in the garden- baw się w ogrodzie, knock on the door- zapukaj w drzwi

Słownictwo nowe: I can jump- potrafię skakać, I can slide down- potrafię zjechać ze zjeżdżalni, I can run –potrafię biegać, I can go round- potrafię się kręcić wkoło, I can clap potrafię klaskać, I can climb- potrafię się wspinać, I can play- potrafię się bawić, all the time- cały czas

1.Witamy się piosenką hello song https://www.youtube.com/watch?v=7JYV61He7iA

2. Powtarzamy słownictwo piosenkąhttps://elt.oup.com/student/playtime/songs/level_a_menu/?cc=pl&selLanguage=pl .W trakcie śpiewania piosenki razem z dzieckiem wykonujemy następujące czynności:

Come on, let’s climb up- udajemy, ze się wspinamy

oof, oof, oof- ocieramy pot z czoła

Let’s slide down- zjeżdżamy ze zjeżdzalni

wheeeeeee!- machamy rękami z podekscytowania

Come on, let’s go round- kręcimy się wkoło

ohOOOOOO- kręcimy się dalej

Let’s play! Woooh!- machamy zachęcając do zabawy

Let’s play again today!- bawimy się i tańczymy, trzymając się za ręce

3. Drukujemy kartę pracy. Zaznaczamy jakie czynności są wykonywane przez dzieci w piosence i w jakiej kolejności.

https://www.eslprintables.com/vocabulary_worksheets/school/at_the_playground/COLOUR_THE_PLAYGROUND_545263/

4. Uczymy się nowej piosenki:

https://elt.oup.com/elt/students/oxfordplayschool/audio/pls_songs_a_u3_monkeyaction.mp3?cc=pl&selLanguage=pl

I can jump, jump up- skaczemy razem z dzieckiem

I can slide slide down- udajemy, że zjeżdżamy na zjeżdzalni

I can run, run, run,- biegniemy

I can go, go round- krecimy się wkoło

I can clap, clap, clap- klaszczemy

I can climb, climb climb- wspinamy się

I can play, play, play- bawimy się

All the time time time- cały czas!

5. W kolejnej piosence powtarzamy nazwy czynności oraz pomieszczeń w domu. https://www.youtube.com/watch?v=ieffbOFikq8

stand up 1, 2, 3- wstań 1, 2, 3

turn around- kręć się wkoło

clap your hands- klaszcz w dłonie

wash in the bathroom- myj się w łazience

eat in the kitchen- jedz w kuchni

watch tv in the living room- oglądaj Tv w salonie

sleep in the bedroom- spij w sypialni

play in the garden- baw się w ogrodzie

knock on the door- zapukaj w drzwi

make a circle- zrób koło

sit down- usiądź

1, 2, 3 sleep- śpij

SMERFY, EKOLUDKI

Dodano: 31 marca 2021,9:18

ME AND MY FAMILY

-nazywamy członków rodziny

-zwracamy uwagę na poprawną wymowę

-rozwijamy rozumienie ze słuchu

-rozumienie sensu piosenki, śpiewanie

 

  1. Zaczniemy od powtórki tego co uczyliśmy się do tej pory. Zachęcam do odwiedzenia kanału na Youtube dedykowanego dla naszego podręcznika ,,Super heroes”: https://www.youtube.com/watch?v=4TH4fkRsZhQ&list=PLUmCByPN32-SXQH5bfO0Ngq6iK4Q6jP4q. Znajdziemy tam powtórzenie historyjek z rozdziałów: 1.Me and my bag, 2.Me and my two apples 3. Me and my face, 4. Me and my winter clothes. Powtórzymy piosenki oraz słownictwo, którego już się nauczyliśmy.
  1. Temat na dziś to: Me and my family- Ja i moja rodzina.- część pierwsza.
  • Na początku pobawmy się i losujemy z naszej super bag karty obrazkowe. Dla niewtajemniczonych SUPER BAG to ostatnia strona naszego podręcznika z foliowym ,,schowkiem” w którym trzymamy nasze flashkarty do nauki słownictwa. Losując karty jedna po drugiej powtarzamy słowa.
  • Otwieramy podręcznik na stronie 64 i powtarzamy nazwy członków rodziny w zadaniu 1
  • Zadanie 2/64 popatrz na zdjęcia i skreśl to, które nie pasuje.
  • Śpiewamy piosenkę: https://www.youtube.com/watch?v=xoduflAkT6w&list=PLUmCByPN32-SXQH5bfO0Ngq6iK4Q6jP4q&index=20 i przyklejamy naklejki, tak aby stworzyć portret rodziny Jacka/ zadanie 3/65. Naklejki znajdują się na końcu książki.
  • Zadanie 5/65 Popatrz na rysunki i znajdź trzy różnice. Opowiedz o nich.
  1. Me and my family- Ja i moja rodzina.- część druga.
  • Oglądamy historyjkę: https://www.youtube.com/watch?v=Awzfk0FtSmM
  • Otwieramy podręcznik na stronie 66-67 po wysłuchaniu historyjki wskazujemy i nazywamy wszystkich członków rodziny Jacka. Czy podobała Ci się historyjka? Pokoloruj odpowiednią buzię w prawym dolnym rogu.

ELFY, SKRZATY

Dodano: 31 marca 2021,9:09

My family- rodzina part I

Nowe słownictwo: mother- mama, father- tata, brother- brat, sister- siostra, grandpa- dziadek, grandma- babcia, uncle- wujek, aunt- ciocia, this is my great family- to moja świetna rodzina, I like…- Ja lubię…, chocolate- czekolada, how about you?- a ty?, do you love chocolate?- czy kochasz czekoladę?, yes, I do- oczywiście, że tak

  1. Flashcard routine Na początek przygotujmy karty prezentacyjne- flashcards, są one naszym podstawowym narzędziem wprowadzającym nowe słownictwo. Gotowe flashcards można kupić w księgarniach albo wydrukować ze strony: www.englishtips.org, www.kizclub.pl, można też użyć wyszukiwarki google oraz pobrać z linków przesyłanych przez nauczyciela: https://en.islcollective.com/english-esl-worksheets/vocabulary/family/my-family-flashcards/75506 Karty drukujemy po dwa egzemplarze. Zaczynamy od powtarzania razem z dzieckiem nowego słownictwa, pokazujemy kartę po kolei a następnie pozwalamy dziecku powtórzyć.
  2. What’s missing?

    Rozkładamy karty na stole i mówimy ,,Close your eyes, please”(zamknij oczy), gdy dziecko zamknie oczy zabieramy jedną kartę i chowamy ją. Pytamy ,,What’s missing?”(czego brakuje?), zadaniem dziecka jest odgadnięcie której karty brakuje i utrwalenie nowych słówek.

  3. Magic Box

    Teraz szykujemy pudełko z wyciętym miejscem na włożenie ręki, które będzie zawierać różne, drobne przedmioty należące do poszczególnych członków rodziny. Dzieci uwielbiają, gdy mogą czegoś dotknąć, czy coś obrócić a następnie podzielić się swoimi spostrzeżeniami z rodzicami.

  4. Singing time

    Czas, aby dać szansę talentom muzycznym. Nowe słownictwo możemy poćwiczyć razem z następującymi melodiami:

    https://www.youtube.com/watch?v=d_WQEw13TCo

    https://www.youtube.com/watch?v=NVEzzzia8Yo

  5. Go creative

    Zawsze możemy wymyślić własną piosenkę, po prostu śpiewając zwroty i wyrazy z danego tematu do tradycyjnych linii melodycznych takich jak ,,Panie Janie” albo,,Stary niedźwiedź mocno śpi” Oto przykład do melodii ,, Panie Janie”

    I like brothers, I like sisters

    Yes, I do, yes I do

    And my brothers like me

    and my sisters like me

    Like me too

    like me too

    I love chocolate

    I love chocolate

    How about you?

    How about you?

    Do you love chocolate?

    Do you love chocolate?

    Yes, I do, yes I do

MISIE, KRASNALE, CZARODZIEJE

Dodano: 31 marca 2021,9:07

Toys- Part I

Nowe słownictwo: toys- zabawki, tractor- traktor, teddy- miś, car- auto, doll- lalka, puzzle- puzzle, robot- robot, ball- piłka, what’s in the box?- co jest w pudełku?

  1. Video

    Naszą zabawę zaczynamy od oglądania krótkiego filmiku z British Council o Timmym.

    Po obejrzeniu pytamy dziecko, Jaką zabawkę miał Timmy?- Tu odpowiedź powinna paść tractor.

    https://www.youtube.com/watch?v=WeoHuO36P0g

  2. Toys- zabawki

    Za pomocą obrazków powtarzamy razem z dzieckiem nowe słówka. Na początek przygotujmy karty prezentacyjne- flashcards, są one naszym podstawowym narzędziem wprowadzającym nowe słownictwo. Gotowe flashcards można kupić w księgarniach albo wydrukować ze strony: www.englishtips.org, www.kizclub.pl, można też użyć wyszukiwarki google oraz pobrać z linków przesyłanych przez nauczyciela:https://www.teatimemonkeys.com/toys-flashcards/. Karty drukujemy po dwa egzemplarze, możemy je również wyświetlać na ekranie. Zaczynamy od powtarzania razem z dzieckiem nowego słownictwa, pokazujemy kartę jedną za drugą a następnie pozwalamy dziecku powtórzyć.

  3. Memory

    Znamy już grę w memory. Rozkładamy na stole karty z obrazkami(toys- zabawki, tractor- traktor, teddy- miś, car- auto, doll- lalka, puzzle- puzzle, robot- robot, ball- piłka) i szukamy par, gramy na zmianę raz rodzic raz dziecko.

  4. Magic box- magiczne pudełko

    Jeśli mamy taką możliwość szykujemy pudełko z wyciętą dziurą na rękę. Do środka wkładamy zabawki takie, których się uczymy. Dzieci uwielbiają, gdy mogą czegoś dotknąć, czy coś obrocić a następnie podzielić się swoimi spostrzeżeniami z rodzicami. Pytamy What’s in the box?- co jest w pudełku, dziecko stara się odpowiedzieć w języku angielskim

  5. Sing a song- zaśpiewajmy piosenkę

    Na koniec pozwalamy wykazać się naszym szkrabom i razem z nimi śpiewamy piosenkę o zabawkach. Do wyboru są dwie, sami zdecydujmy która lepsza, https://www.youtube.com/watch?v=eb53_Kdc1XI

    https://www.youtube.com/watch?v=PaVgfexJaig

MISIE SMERFY CZARODZIEJE KOLORY I CZĘŚCI CIAŁA

Dodano: 12 czerwca 2020,11:56

Temat: Powtórzenie materiału w formie zabawy ruchowej-kolory oraz części ciała.

Słownictwo nowe: Touch something green/red..- dotknij coś zielonego/czerwonego, right arm– prawe ramię, left arm– lewe ramię, right leg– prawa noga, left leg– lewa noga, chin up– podbródek do góry, turn around– kręcimy się wkoło, sit down siadamy

Słownictwo powtarzane: big- duży, small- mały, round- okrągły, up- w górę, down- w dół, what’s your name?- jak masz na imię?, my name is- mam na imię,

1. Witamy się piosenką poznaną nam wcześniej: https://www.youtube.com/watch?v=ALcL3MuU4xQ

  1. Zabawa „Touch something …” – zabawa ruchowa +utrwalanie kolorów. Dzieci porusza się po domu w rytm tamburyna(możemy użyć innego instrumentu), a na pauzę słucha polecenia rodzica “Touch something green/red…” – musiały dotknąć przedmiotu w wymienionym kolorze.
  2. Piosenka “Pinocchio” https://www.youtube.com/watch?v=JV-D_K4drsA

Krótko porozmawiajmy o tym, kim był Pinokio. Ustalmy, że był to chłopiec z drewna, więc jego ruchy były “kanciaste” 🙂 Będzie nam to potrzebne do nauki tańca Pinokia – baaaaardzo dzieciom się spodoba! Polecam z całego serca! 🙂

Najpierw śpiewamy i pokazujemy my-rodzice a następnie dzieci będą nas naśladowały. Po kilku powtórzeniach (bo oczywiście dzieci będą domagały się tego tańca wielokrotnie!) – zaśpiewają już razem z nami 🙂

Everybody in. Everybody out.

Everybody turn around. Everybody shout, “Hey!”

Everybody ready? Here we go.

Let’s do The Pinocchio.

Right arm!

Everybody in. Everybody out.

Everybody turn around. Everybody shout, “Hey!”

Everybody ready? Here we go.

Let’s do The Pinocchio.

Right arm!

Left arm!

Everybody in. Everybody out.

Everybody turn around. Everybody shout, “Hey!”

Everybody ready? Here we go.

Let’s do The Pinocchio.

Right arm!

Left arm!

Right leg!

Everybody in. Everybody out.

Everybody turn around. Everybody shout, “Hey!”

Everybody ready? Here we go.

Let’s do The Pinocchio.

Right arm!

Left arm!

Right leg!

Left leg!

Everybody in. Everybody out.

Everybody turn around. Everybody shout, “Hey!”

Everybody ready? Here we go.

Let’s do The Pinocchio.

Right arm!

Left arm!

Right leg!

Left leg!

Chin up!

Everybody in. Everybody out.

Everybody turn around. Everybody shout, “Hey!”

Everybody ready? Here we go.

Let’s do The Pinocchio.

Right arm!

Left arm!

Right leg!

Left leg!

Chin up!

Turn around!

Everybody in. Everybody out.

Everybody turn around. Everybody shout, “Hey!”

Everybody ready? Here we go.

Let’s do The Pinocchio.

Right arm!

Left arm!

Right leg!

Left leg!

Chin up!

Turn around!

Sit down!

  1. Pożegnanie – krótka rymowanka z pokazywaniem.

Pinocchio, Pinocchio turn around(kręć się w koło)

Pinocchio, Pinocchio touch the ground(dotknij podłogi)

Pinocchio, Pinocchio tie your shoe(zawiąż but)

Pinocchio, Pinocchio goodbye to you!( do widzienia)

ELFY SKRZATY KRASNALE BODY PARTS 2

Dodano: 12 czerwca 2020,11:55

Temat: Body parts- utrwalanie poznanego słownictwa w formie gier i zabaw.

Słownictwo nowe: head(głowa), arms(ramiona), hands(ręce) , legs(nogi), toes(palce u stóp), tummy(brzuch), Show me your …(pokaż mi…), Shake your … (potrzaśnij …)

Słownictwo powtarzane: powtórzenie nazw kolorów

  1. Przywitanie się oraz wspólne śpiewanie piosenki pt. „Make a circle” wraz z pokazywaniem. https://www.youtube.com/watch?v=ALcL3MuU4xQ

  2. Throw the dice”– zabawa z kostką z naklejonymi częściami ciała. Rodzic oraz dziecko po kolei rzuca kostką i nazywa wyrzuconą część ciała. Rodzicmówi: Show me your … i wymienia nazwę a dziecko odgaduje.

  3. „What’s missing?” –rodzic rozkłada na dywanie flashkarty z częściami ciała. Prosi, aby dziecko zapamiętało karty. Następnie dziecko zamyka oczy, a rodzic chowa jedną kartę. Dzieci muszą zgadnąć co zniknęło. Głośno wymawiają nazwy części ciała

  4. Zabawa na pożegnanie “Say goodbye to ….”. Rodzic mówi: „Say goodbye to …” i wymienia po kolei wszystkie poznane słowa, pokazując odpowiednie karty. Dzieci odpowiadają „Goodbye …” i machają na pożegnanie.

  5. Słuchanie piosenki wraz z pokazywaniem „Shake and move” – utrwalanie części ciała. https://www.youtube.com/watch?v=0UzIV2SDExU

EKOLUDKI BODY 2

Dodano: 12 czerwca 2020,11:54

Temat: My body- śpiewające wprowadzenie słownictwa oraz nowego materiału. Część druga

Słownictwo nowe: head(głowa), arms(ramiona), hands(ręce) , legs(nogi), toes(palce u stóp), knees(kolana), eyes(oczy), ears(uszy), mouth(usta), nose (nos), tummy(brzuch), Show me your …(pokaż mi…)

Słownictwo powtarzane: big/ small oraz powtórzenie nazw kolorów, show me your…, shake, wave, clap, tickle/touch, Is it sunny/raining/ snowing/ hot/ cold/ windy? , Yes, it is … , No it isn’t

  1. „Big or small?” – rodzic rozkłada na dywanie obrazki z różnymi częściami ciała: małymi lub dużymi (części ciała robota małego i dużego). Następnie prosi każde dziecko po kolei o wskazanie odpowiedniego obrazka, np. Show me big head. Show me small arms.
  2. Let’s make a monster!” – rodzic rozkłada na dywanie różne sylwetki części ciała (duże i małe, w różnych kolorach, mogą być wycięte z gazet). Prosi dziecko, aby budowało potwora wg jego poleceń, np. Ania please take big, red leg, please take small, green head. Możemy tu zostawić duże pole dla dziecka, aby samodzielnie wybierało elementy.
  3. Where is the feather?” – zabawa z piórkiem. Dziecko siada na wprost rodzica, jeśli jest więcej dzieci dobieramy je w pary. Każda para otrzymuje piórko. Jedno z dzieci zamyka oczy, a drugie dotyka go piórkiem po określonej części ciała. Dziecko musi odpowiedzieć gdzie czuje dotyk pióra (nazwać część ciała).
  4. Shake, shake” – zabawa ruchowo-naśladowcza. Rodzic wypowiada (i demonstruje) różne polecenia związane z częściami ciała, a dzieci je naśladują, np.

­Wave your arms/ears,(machaj ramionami/uszkami ;-))

­Clap your hands,(klaszcz w dłonie)

­Touch your knees/tummy/shoulders, (dotknij kolan/brzucha/ ramion)

­Tickle your nose/legs/toes,(połaskotaj nos/nogi/paluszki u stóp)

­Shake your head/arms.(potrząśnij głową/ ramionami)

  1. ”Goodbye song” – śpiewanie piosenki na pożegnanie. https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

MISIE SMERFY CZARODZIEJE LICZENIE I KOLORY

Dodano: 12 czerwca 2020,11:54

Temat: Powtórzenie materiału- przedstawianie się, liczenie oraz kolory.

Słownictwo powtarzane: big- duży, small- mały, round- okrągły, up- w górę, down- w dół, what’s your name?- jak masz na imię?, my name is- mam na imię,

  1. Piosenka na powitanie – „Make a circle” https://www.youtube.com/watch?v=ALcL3MuU4xQ

Najpierw poprosimy dzieci, żeby pokazały nam co to znaczy “big”, “small”, “round”, “up”, “down” – dzieci doskonale znajá ju to sownictwo, jeśli nie wiedzá, to im podpowiadamy. Potem wspólnie śpiewamy i pokazujemy piosenkę.

Make a circle, big big big.(robimy duże kółeczko)

Small small small.(a teraz malutkie)

Big big big.

Make a circle, small small small.

Hello hello hello.

Make a circle, round and round.

Round and round.(kręcimy się w koło)

Round and round.

Make a circle, round and round.

Hello hello hello.(witamy się)

Make a circle, up up up.

Down down down.

Up up up.

Make a circle, down down down.

Now sit down.(siadamy)

2. Zabawa z sylwetą Pinokio

Drukujemy kolorową sylwetę wielkości A4, wycinamy i przyklejamy wykałaczkę, żeby można było ją trzymać. (sylwetka może być dowolna)

3. Powtorzenie przedstawiania się.

Podchodziłmy z Pinokio do dziecka i pytamy „What’s your name?”. Dzieci odpowiada albo tylko swoje imię, albo powtarza z rodzicem odpowiedź “My name is…” (większość potrafi powiedzieć to samodzielnie).

4. Liczenie do 10.

Kładziemy na dywanie 10 klocków, Pinokio je liczy (błędnie) – dzieci poprawia go licząc poprawnie (najpierw wspólnie, potem prosimy, aby dziecko zrobiło to samodzielnie).

5.Przypomnienie kolorów.

Klocki powinny być w różnych kolorach, dlatego Pinokio nazywał też kolory (również błędnie) – dzieci go poprawia. Potem prosimy dziecko, aby pokazywało nam klocki w określonych kolorach

ELFY SKRZATY KRASNALE BODY PARTS 1

Dodano: 12 czerwca 2020,11:52

Temat: Body parts- wprowadzenie nowego słownictwa.

Słownictwo nowe: head(głowa), arms(ramiona), hands(ręce) , legs(nogi), toes(palce u stóp), tummy(brzuch), Show me your …(pokaż mi…)

Słownictwo powtarzane: powtórzenie nazw kolorów

  1. Przywitanie się oraz wspólne śpiewanie piosenki pt. „Make a circle” wraz z pokazywaniem. https://www.youtube.com/watch?v=ALcL3MuU4xQ

    Make a circle, big big big.(robimy duże kółeczko)

    Small small small.(a teraz malutkie)

    Big big big.

    Make a circle, small small small.

    Hello hello hello.

    Make a circle, round and round.

    Round and round.(kręcimy się w koło)

    Round and round.

    Make a circle, round and round.

    Hello hello hello.(witamy się)

    Make a circle, up up up.

    Down down down.

    Up up up.

    Make a circle, down down down.

    Now sit down.(siadamy)

  2. Drukujemy karty z częśćiami ciała: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/flashcards/human-body-flashcards

  3. „What’s inside?” – odgadywanie zawartości woreczka, w którym znajdują się karty obrazkowe (flashcards) z obrazkami części ciała. Prezentacja kart, nazywanie kart, powtarzanie nazw za rodzicem. Pokazywanie przez dzieci odpowiednich części ciała.

  4. „Show me your …” – ta zabawa polega na wydawaniu poleceń na zmianę raz rodzic raz dziecko – pokazywanie określonych części ciała. Rodzic prosi show me your tummy- i dziecko ma za zadanie odgadnąć i pokazać gdzie jest tummy.

  5. Piosenka na zakończenie:https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY